0
0
جمع کل: تومان

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هزینه ارسال برای سفارش‌های بیش از 680 هزار تومان و زیر 2 کیلوگرم  رایگان می‌باشد
  • ارسال فوری در شهرهای تهران و مشهد
   هزینه ارسال برای سفارش‌های بیش از    680 هزار تومان و زیر 2 کیلوگرم 
رایگان می‌باشد
  • ارسال فوری در شهرهای تهران و مشهد
  •  

مقالات

محصولات نانوسان برای شستشو ماشین

بهترین محصولات نانوسان برای شستشو ماشین

همانطور که بانوان در تمیز کردن خانه حساسیت‌های خاصی به خرج می‌دهند، آقایان نیز علاقه دارند که ماشین را خودشان و با استفاده از مواد خانگی یا شیمیایی مختلف، تمیز کنند اما ممکن است به خاطر بی کیفیت و نامناسب بودن برخی از این ترکیبات، در رنگ بدنه، کاپوت و دیگر قسمت‌های ماشین تغییر رنگ، کدری و مات شدن ایجاد شود. از طرف دیگر، برخی مواد قدرت پاک کنندگی بالایی ندارند و به خوبی نمی‌توانند لکه‌ها و کثیفی‌ها را از بین ببرند.

ادامه مطلب

شستن ریشه‌ی فرش و ترفندهای کاربردی آن

خانم‌ها روش های مختلفی را برای تمیز کردن و شستن ریشه‌ی فرش استفاده می‌کنند که هم شامل استفاده از روش‌های سنتی و هم استفاده از شوینده‌های موجود در بازار است. یکی از محصولاتی که این روزها در ایام خانه تکانی بین خانم‌ها بسیار محبوب شده است، شامپو فرش و مبلمان نانوسان است که با قدرت پاک کنندگی بالا و بدون آسیب زدن به بافت و الیاف فرش و همینطور داشتن یک رایحه‌ی آرامش بخش باعث تمیزی هرچه بیشتر فرش و مبلمانتان می‌شود.

ادامه مطلب
شستن فرش با وایتکس

شستن فرش با وایتکس + مزایا و معایب

تمیزی فرش‌ها اهمیت زیادی دارد و بخصوص در ایام نزدیک عید بسیاری از افراد با شوینده‌های مختلفی اقدام به شستن فرش کرده و یا این کار را به قالیشویی می‌سپارند. برخی افراد تصور می‌کنند شستن فرش با وایتکس باعث تمیزی بیشتر آن می‌شود. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است وایتکس برای فرش شما مناسب نباشد. بجای آن می‌توانید از محصولات دیگر مانند شوینده و پاک کننده نانوسان که قدرت تمیزکنندگی بالایی دارند استفاده کنید. همچنین این محصولات به دلیل تولید با فناوری روز دنیا، آسیبی به فرش‌ها و سایر سطوح وارد نمی‌کنند.

ادامه مطلب

روش پاک کردن لکه روغن از روی فرش و موکت

فرش ها از جمله ارکان مهم زیبایی منازل می باشند و به دلیل این که زیر پا هستند، زودتر کثیف شده و احتمال ریخته شدن مواد مختلف روی آن ها زیاد است. بنابراین ریخته شدن مواد مختلف از جمله چربی و روغن، پارافین، مواد آرایشی و… کاملا طبیعی می باشد. در بین لکه هایی که ممکن است روی ظرف بریزد، لکه های روغن و چربی از همه سخت تر پاک می شوند. در این مقاله روش های مختلف و نکات پاک کردن لکه روغن از روی فرش را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

ادامه مطلب
شستن فرش نجس

شستشوی فرش نجس شده + احکام و نکات شستن فرش نجس

شستشوی فرش نجس شده از آن دسته اتفاقاتی است که هریک از ما در طول زندگی خود چندین بار با آن مواجه می‌شویم. ادرار و مدفوع انسان و حیوانات خانگی، خون، مشروبات الکلی و… ازجمله مهم‌ترین عواملی هستند که علاوه بر کثیف کردن فرش موجب نجس شدن آن نیز می‌شوند. قرار گرفتن مستقیم و غیرمستقیم هریک از موارد ذکرشده موجب نجس شدن فرش می‌شود. نجاسات بطور معمول لکه‌های بدبو و بسیار سختی از خود به جای می‌‌گذارند و موجب بروز بیمای‌های مختلف می‌شوند.

ادامه مطلب
بهترین روش تمیز کردن مبل

بهترین روش های تمیز کردن مبل

با نزدیک شدن به ایام عید و خانه تکانی، دغدغه خانم‌ها برای گردگیری و تمیزی و شستشو افزایش پیدا می‌کند. و یکی از وسایلی که تمیزی و تمیز کردن آن برای خانم‌ها یک کار چالشی محسوب می‌شود مبل‌ها هستند، مبل‌ها به واسطه اینکه در طول روز مورد استفاده زیادی قرار می‌گیرد بیشتر کثیف می‌شوند. مبل‌ها فرق نمی‌کنند که از چه مدل و نوعی باشند می‌تواند راحتی، کلاسیک و یا استیل باشد در هر صورت می‌توانند به خانه گرما ببخشند و جلوه‌ای خاص را به منزل شما بدهد.

ادامه مطلب