0
0
جمع کل: تومان

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هزینه ارسال برای سفارش‌های بیش از 680 هزار تومان رایگان می‌باشد
  • ارسال فوری در شهرهای تهران و مشهد
   هزینه ارسال برای سفارش‌های بیش از    680 هزار تومان رایگان می‌باشد
  • ارسال فوری در شهرهای تهران و مشهد
  •  

مقالات

نظافت منزل برای روز مهمانی

نظافت منزل برای روز مهمانی + نکات کلیدی

شاید یکی از سخت‌ترین و در عین حال شیرین‌ترین مراحل میزبانی یک مهمانی با شکوه برای دوستان و آشنایان، نظافت منزل است. در صورتی که منزل تمیز و مرتب باشد، مهمانان احساس خوبی خواهند داشت و عجله‌ای برای ترک مهمانی نخواهند داشت. طبیعتا اگر محیط اطراف تمیز و مرتب باشد، خود شما هم راحت‌تر به کارهایتان رسیدگی خواهید کرد. چون هیچ کس دوست ندارد در مکانی شلوغ و آشفته آشپزی کند و کارهایش را انجام دهد، چه برسد به مهمانان که باید این وضعیت نابسامان را برای چندین ساعت تحمل کنند.

ادامه مطلب
مزایای استفاده از شامپو فرش

مزایای استفاده از شامپو فرش + ۷ مزیت مهم

یکی از موارد شوینده و پاک کننده‌ای که به وفور در خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، شامپو فرش است. این روزها مزایای استفاده از شامپو فرش بر هیچکس پوشیده نیست و در موقعیت‌های مختلف برای پاک کردن لکه‌ها و آلودگی‌های روی فرش و مبلمان از ان استفاده می‌شود. فرش‌ها و مبل‌ها به طور مداوم در معرض آلودگی هستند و کثیف بودن آن‌ها جلوه خوبی به منزل شما نمی‌دهد. از این رو لازم است هر از گاهی فرش‌ها و مبل‌ها را تمیز کنید.

ادامه مطلب
برق انداختن فرش و موکت

برق انداختن فرش و موکت بدون شست‌و‌شو+ ترفندهای طلایی

از گذشته تا بحال، فرش یکی از مهم ترین اجزا فرهنگ و هنر ایرانی و جز جدا نشدنی چیدمان و گرما بخش محیط خانه بوده است. علاوه بر آن برای نشستن، خوابیدن و پذیرایی و بازی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. فرش کدر و آلوده، زیبایی و دلنشینی خانه و دیگر لوازم آن را تحت الشعاع قرار می‌دهد و جلوه ی نامناسبی دارد. بنابراین تمیز نگه داشتن آن نیازمند عوامل و کارهایی است که اگر به آنها توجه شود همه از طراوت و شادابی فرش در فضای خانه لذت می‌برند.

ادامه مطلب
پاک کردن لکه فرش

پاک کردن لکه فرش + چگونه انواع لکه‌های فرش را به آسانی پاک کنیم؟

فرش یکی از اجزا مهم دکوراسیون داخلی منازل ایرانی به شمار می‌رود که تاثیر بسزایی را بر روی فضای خانه دارد؛ به همین دلیل نیز نظافت آن بسیار مهم و حائز اهمیت می‌باشد. یکی از مشکلاتی که همواره با آن مواجه هستیم، پاک کردن لکه‌های ایجاد شده روی فرش می‌باشد. برخی لکه‌های ایجاد شده روی فرش به گونه‌ای هستند که می‌توان به واسطه روش‌های سنتی از شر آنها خلاص شد. اما برخی لکه‌های ایجاد شده روی فرش بسیار سرسخت هستند و امکان پاک کردن آنها با روش‌های سنتی وجود ندارد.

ادامه مطلب
برق انداختن شیرآلات قدیمی

برق انداختن شیرآلات قدیمی + ترفند های طلایی

شیر آلات شاید جزء پر مصرف ترین وسایل منزل باشند که به صورت روزانه از انها استفاده می‎کنیم بنابراین تمیز بودن و براق بودن آنها به میزان بسیار زیادی می تواند در روحیه ما تاثیر گذار باشد و جلوه خوبی به منزل ما بدهد. یکی از شوینده‌هایی که می‌توانید برای برق انداختن شیرآلات قدیمی خود استفاده کنید جرم گیر شیرآلات نانوسان است که به دلیل استفاده از تکنولوژی روز اروپا شیرآلات شما را زیبا و درخشان کرده و به آنها هیج گونه آسیبی وارد نمی کند.

ادامه مطلب
نکاتی برای نگهداری فرش در خانه

نکاتی برای نگهداری فرش در خانه + ۱۰ نکته مهم

با نزدیک شدن به عید نوروز، خانه تکانی یکی از دغدغه‌های هر خانواده ایرانی است. تمیز کردن مبلمان و فرش نیز جزء کارهای زمان‌بر و سنگین محسوب می‌شود و معمولا چند روز وقت می‌برد، اما با در اختیار داشتن محصولات بهداشتی مناسب مانند شوینده و پاک کننده نانوسان این فرایند می‌تواند به کاری لذت بخش نیز تبدیل شود. مراقبت اصولی از هر چیزی طول عمر و مدت کارکرد آن را افزایش می دهد. فرش نیز مثل دیگر وسیله‌ها‌ی منزل نیاز به نگهداری و مراقبت دارد.

ادامه مطلب