هزینه ارسال برای سفارش‌های بیش از 680 هزار تومان رایگان می‌باشد
  • ارسال فوری در شهرهای تهران و مشهد
   هزینه ارسال برای سفارش‌های بیش از    680 هزار تومان رایگان می‌باشد
  • ارسال فوری در شهرهای تهران و مشهد
  •  

مقالات

بهترین روش تمیز کردن مبل

بهترین روش های تمیز کردن مبل

با نزدیک شدن به ایام عید و خانه تکانی، دغدغه خانم‌ها برای گردگیری و تمیزی و شستشو افزایش پیدا می‌کند. و یکی از وسایلی که تمیزی و تمیز کردن آن برای خانم‌ها یک کار چالشی محسوب می‌شود مبل‌ها هستند، مبل‌ها به واسطه اینکه در طول روز مورد استفاده زیادی قرار می‌گیرد بیشتر کثیف می‌شوند. مبل‌ها فرق نمی‌کنند که از چه مدل و نوعی باشند می‌تواند راحتی، کلاسیک و یا استیل باشد در هر صورت می‌توانند به خانه گرما ببخشند و جلوه‌ای خاص را به منزل شما بدهد.

ادامه مطلب
مدیریت در خانه داری

مدیریت در خانه داری + نکات کاربردی و طلایی

برای داشتن یک خانه همیشه تمیز و مرتب باید با برنامه ریزی تلاش کرد که هر روزه قسمت‌هایی از آن را مرتب کرده تا از تلنبار شدن کارها جلوگیری کرد، برای مدیریت در خانه داری می‌توانید یک برنامه بنویسید و در صورت انجام آن کار آن را تیک زده به این صورت شما از بهم ریختگی منزل خود جلوگیری می‌کنید. برای داشتن مدیریت در خانه داری می‌توانید با کمک اعضای خانواده خود تقسیم کار کنید، به این صورت که در هفته انجام دادن یک سری کارها را به همسر یا فرزندانتان محول کنید .

ادامه مطلب
مواد شوینده مورد نیاز برای خانه

مواد شوینده مورد نیاز برای خانه + کدام ها هستند؟

در این ایام که همه سخت مشغول تمیز کردن خانه و خانه تکانی هستند، تقاضا برای خرید مواد شوینده برای خانه رو به افزونی است. از آنجایی که برای هر قسمت خانه باید از مواد شوینده مخصوص آن استفاده کرد به طور مثال مواد شوینده برای آشپزخانه، سرویس بهداشتی، پذیرایی، فرش و مبلمان با هم فرق دارند و نمی‌توان برای همه بخش‌ها از یک شوینده استفاده کرد چون باعث آسیب به قسمت های مختلف می‌شود، حتی مواد شوینده برای داخل آشپزخانه نیز با یکدیگر متفاوت هستند

ادامه مطلب
تمیز کردن گاز آشپزخانه

تمیز کردن گاز آشپزخانه + چند نکته مهم و کاربردی

از آنجایی که گاز یکی از پر استفاده ترین اشیا موجود در خانه و آشپزخانه می‌باشد، تمیز کردن گاز آشپزخانه نیز یکی از پردغدغه‌ ترین قسمت‌ های تمیزکاری در منزل است. برای همه‌ ی ما پیش آمده که حداقل یک بار با یک لکه‌ی سخت دست و پنجه نرم کرده‌ ایم و برای پاک کردن آن بسیار اذیت شده و حتی برای یافتن راه حلی از هر روشی که می‌شناختیم استفاده کرده‌ ایم. روش‌ های تمیز کردن گازها به جنس آنها بسیار وابسته است

ادامه مطلب
تمیز کردن خودرو

تمیز کردن خودرو + معرفی محصولات کاربردی

همان طور که نظافت خانه از اهمیت بالایی برخوردار است، نظافت خودرو نیز حائز اهمیت می‌باشد. خودروها به دلایل بسیاری در معرض آلودگی قرار می‌گیرند که از جمله این موارد می‌توان به شرایط نامساعد آب و هوایی و کار کرد بالای آنها اشاره کرد. آلودگی برای تمامی خودروها وجود دارد، حتی خودرویی که در پارکینگ پارک شده است. راهکاری‌های بسیاری برای شستشوی خودرو وجود دارد. یکی از بهترین روش‌های موجود، شستشوی خودرو با محصولات نظافت و نگهداری خودرو نانوسان می‌باشد.

ادامه مطلب
تمیز کردن کاشی آشپزخانه

تمیز کردن کاشی‌ آشپزخانه + ترفندهای ساده و کاربردی

برای تمیز کردن هر یک از اجزای آشپزخانه، مواد خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد تا بدون آسیب به وسایل مورد نظر، آن‌ها را تمیز کرد و برق انداخت. برای تمیز کردن کاشی آشپزخانه نیز روش‌ها و مواد طبیعی و شیمیایی مختلفی وجود دارد. توجه فرمایید که طرح کاشی و سرامیک، کیفیت، سایز و مواردی از این قبیل می‌تواند در نحوه تمیز کردن آن‌ها، تفاوت ایجاد کند. از آنجایی که تمیز کردن کاشی و سرامیک راحت‌تر از رنگ و کاغذ دیواری است، بهتر است در محیط آشپزخانه بیشتر مورد استفاده قرار گیرند.

ادامه مطلب