0
0
جمع کل: تومان

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هزینه ارسال برای سفارش‌های بیش از 680 هزار تومان رایگان می‌باشد
  • ارسال فوری در شهرهای تهران و مشهد
   هزینه ارسال برای سفارش‌های بیش از    680 هزار تومان رایگان می‌باشد
  • ارسال فوری در شهرهای تهران و مشهد
  •  

مقالات

تمیز کردن مبل استیل

تمیز کردن مبل استیل + نحوه شستن مبل سلطنتی در خانه

مبل استیل یکی از محبوب‌ترین انواع مبل به شمار می‌رود که بیشتر جنبه تجملاتی دارد و به همین دلیل نیز در اتاق‌های پذیرایی شاهد حضور این نوع از مبل هستیم. البته لازم به ذکر است که این نوع مبل برخلاف ظاهر جذاب و دوست داشتنی که دارد، شستشوی بسیار سختی دارد و می‌تواند شما را با چالش‌های بسیاری مواجه کند. از آنجایی که در ساخت این مدل از مبل از جنس خاصی استفاده می‌شود طریقه شستشوی خاصی دارد و اگر مطابق مراحل انجام نشود بافت مبل با مشکل مواجه خواهد شد.

ادامه مطلب
پاک کردن لکه نوشابه از روی فرش

پاک کردن لکه نوشابه از روی فرش + ۷ روش ساده

ریختن نوشابه بر روی فرش اتفاق نسبتا رایجی است که ممکن است برای هر کسی پیش بیاید. اما جای نگرانی نیست، زیرا با چند ترفند ساده خانگی می‌توانید برای پاک کردن لکه نوشابه از روی فرش اقدام کنید. با داشتن لکه بر فرش و مبلمان نانوسان در دسترس‌تان، همواره خیالتان از بابت تمیز شدن لکه‌های فرش و مبلمان آسوده خواهد بود. لکه بر فرش و مبلمان نانوسان با داشتن غلظت و درصد قلیایی مناسب، سالم ماندن و تمیز شدن فرش شما را تضمین می‌کند.

ادامه مطلب
تمیز کردن روشویی

تمیز کردن روشویی و ترفندهای طلایی آن

تمیزی و نظافت یکی از دغدغه‌های همیشگی انسان‌ها بوده است. و حالا با نزدیک شدن به ایام عید و شروع ایام خانه تکانی خانم ها وسواس بیشتری برای تمیزی به خرج می‌دهند. هر یک از قسمت‌های خانه مراحل خاصی برای روند تمیزی دارند اما تمیز کردن روشویی به دلیل استفاده زیاد آن در طول روز نیاز به توجه ویژه‌ای برای تمیز کردن دارد و باید از محصولات متناسب با جنس روشویی خود استفاده کرد تا جلوی هر آسیب احتمالی به روشویی را گرفت.

ادامه مطلب
پنج راهکار موثر برای از بین بردن زنگ زدگی روشویی و وان حمام

پنج راهکار موثر برای از بین بردن زنگ زدگی روشویی و وان حمام

شاید شما هم دیده باشید که با گذشت زمان لکه‌های قهوه‌ای و زرد رنگ بر روی سینک، وان و حتی توالت ایجاد می‌شود. این لکه‌ها عموما به دلیل زنگ زدگی ایجاد می‌شوند. در برخی از مناطق به دلیل بالا بودن میزان آهن در آب، این قبیل لکه‌ها بر روی سطوح ایجاد می‌گردد، البته زنگ زدگی دلایل مختلفی دارد و تنها به این مورد محدود نمی‌شود. به صورت کلی زمان زیادی طول می‌کشد که این قبیل لکه‌ها بر روی سطوحی مثل سینک و وان ایجاد شوند.

ادامه مطلب
بهترین شامپو فرش

بهترین شامپو فرش + مایع تمیز کننده برای شستن مبل و فرش

ایرانیان از گذشته تا به امروز در پایان هر سال با انجام خانه تکانی و تمیزکاری مکان زندگی خود را برای استقبال از سال جدید نظافت می‌کنند. برای همین هم استفاده از محصولات شوینده یکی از اساس اصلی تمیز کاری می‌باشد. بسیاری از محصولات شوینده کمک بسیاری را به خانواده‌ها جهت انجام کارهای خانگی می‌دهند؛ اما از طرفی نیز خطراتی را برای سلامت افراد به همراه دارند و ممکن است مشکلات تنفسی و از این قبیل را به همراه داشته باشند.

ادامه مطلب
تمیز کردن آینه حمام

تمیز کردن آینه حمام + چگونه آینه حمام را تمیز و جرم گیری کنیم؟

از راه کارهای مختلفی می‌توانید برای تمیز کردن آینه حمام استفاده کنید که یکی از بهترین راه کارها که در این مطلب نیز به آن اشاره کردیم، استفاده از محصولات شوینده و پاک کننده نانوسان می‌باشد. محصولات این برند با توجه به این که هیچگونه ترکیب مضری را در خود ندارند، خطری را برای سلامتی انسان به همراه نخواهند داشت و از آنجایی که قدرت پاک کنندگی بالایی دارند یکی از محبوب‌ترین محصولات پاک کننده در میان مشتریان به حساب می‌آیند.

ادامه مطلب