0
0
جمع کل: تومان

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هزینه ارسال برای سفارش‌های بیش از 680 هزار تومان رایگان می‌باشد
  • ارسال فوری در شهرهای تهران و مشهد
   هزینه ارسال برای سفارش‌های بیش از    680 هزار تومان رایگان می‌باشد
  • ارسال فوری در شهرهای تهران و مشهد
  •  

مقالات

بهترین زمان شستشو فرش

بهترین زمان شستن فرش چه زمانی است؟

در حال حاضر در هر خانه ایرانی حداقل یک تخته فرش وجود دارد و همین مسئله منجر به این شده است که فرش به یکی از مهمترین لوازم خانه تبدیل گردد و نقش ویژه‌ای را در زیبایی و جذابیت دکوراسیون منزل داشته باشد. برای این که فرش همواره کیفیت و زیبایی خود را حفظ کند نیاز به شستشوی منظم دارد. برای شستشوی فرش‌ های خود می‌ توانید از شامپو فرش و مبلمان نانوسان استفاده کنید. معمولا بهترین زمان شستن فرش فصل بهار می‌باشد

ادامه مطلب
پاک کردن لکه شکلات از روی فرش

پاک کردن لکه شکلات از روی فرش

شکلات و کاکائو جزو خوراکی‌هایی هستند که محبوبیت آن‌ها بر هیچ کس پوشیده نیست. از آنجایی که تقریبا همه افراد این خوراکی را دوست دارند، شرکت‌های شکلات سازی تلاش کرده‌اند انواع متعددی از آن را به صورت جامد و مایع تولید کنند. یکی از معضلاتی که خانم‌های خانه دار با آن درگیر هستند، ریخته شدن همین خوراکی خوشمزه بر روی فرش، موکت و یا مبل است. با اینکه تمیز کردن لکه‌های آن راحت‌تر از لکه‌های خون، ادرار، جوهر و انار است، اما باز هم ممکن است طی پاک کردن آن با چالش‌های زیادی رو به رو شوند.

ادامه مطلب
تمیز کردن لکه شربت قرمز از فرش

تمیز کردن لکه شربت قرمز از فرش

نگه‌داری از فرش و لکه نشدن آن یک چالش همیشگی است. به ویژه اگر لکه پررنگ باشد. پس بهتر است با استفاده از شامپو فرش و مبلمان نانوسان و به خاطر سپردن چند روش دیگر مناسب لکه بری و شست و شو برای مواقع اضطراری، اقدام‌هایی را انجام دهیم تا همیشه فرشی زیبا و تمیز داشته باشیم.

ادامه مطلب
لکه بر قوی شیشه

لکه بر قوی شیشه + بهترین روش برای تمیز کردن شیشه ساختمان

تمیز بودن شیشه‌های ساختمان علاوه بر این که می‌تواند در روحیه افراد خانواده بسیار تاثیر‌گذار باشد، باعث می‌شود که آلودگی‌های آن به افراد خانه سرایت نکند و باعث بیماری آن‌ها نشود. اما تمیز کردن شیشه خانه همیشه برای افراد یک چالش و دغدغه است. چرا که ممکن است بعد از بار‌ها تمیز کردن آن، باز هم لکه‌هایی بر روی آن باقی بمان اما با وجود مایع شیشه شوی خودرو نانوسان می‌تواند خیالتان را از شست‌و‌شوی شیشه آسوده باشد و مطمئن باشید که محصولی که استفاده می کنید هیچ زیانی برای سلامتی شما ندارد.

ادامه مطلب
علت زرد شدن فرش بعد از شستشو

علت زرد شدن فرش بعد از شستن + بهترین راه‌های رفع زردی فرش

همانطور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین وسایلی که در خانه وجود دارد، فرش است. از همین رو نگهداری درست و حفظ ظاهر آن از اهمیت بالایی برخوردار است. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بعد از شستن فرش، لکه‌های زردی بر روی خود فرش یا ریشه‌های آن به وجود آید. شاید وجود این مشکل برای شما از نظر ظاهری مهم نباید اما باید توجه کنید که در صورت تکرار این مسئله در طولانی مدت، فرش دچار آسیب جدی می‌شود و عمر آن به مقدار زیادی کاهش پیدا می‌کند

ادامه مطلب
بهترین روش تمیز کردن مبل مخمل

تمیز کردن مبل مخمل + بهترین روش را امتحان کنید

یکی از معروف‌ترین پارچه‌هایی که از گذشته تا به امروز در رویه مبل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، مخمل است. این پارچه در دکوراسیون‌های داخلی از جلوه خاصی برخوردار است و هرگز از مد نمی‌افتد. از دلایلی که باعث شده است مردم این پارچه را برای رویه مبل‌هایشان ترجیح دهند، ظاهر شیک و لطیف آن است. این پارچه به شرطی جذاب و زیبا خواهد ماند که به طور مرتب، به آن رسیدگی شود.
بنابراین باید هنگام تمیزکاری، این حساسیت‌ها را در نظر گرفته و بیشتر مراقبت کنیم.

ادامه مطلب