هزینه ارسال برای سفارش‌های بیش از 680 هزار تومان رایگان می‌باشد
  • ارسال فوری در شهرهای تهران و مشهد
   هزینه ارسال برای سفارش‌های بیش از    680 هزار تومان رایگان می‌باشد
  • ارسال فوری در شهرهای تهران و مشهد
  •  

مواد شوینده مورد نیاز برای خانه چه چیزهایی هستند؟

مواد شوینده مورد نیاز برای خانه

با دوستان خود به اشتراک بگذارید!

در این ایام که همه سخت مشغول تمیز کردن خانه و خانه تکانی هستند، تقاضا برای خرید مواد شوینده برای خانه رو به افزونی است. از آنجایی که برای هر قسمت خانه باید از مواد شوینده مخصوص آن استفاده کرد به طور مثال مواد شوینده برای آشپزخانه، سرویس بهداشتی، پذیرایی، فرش و مبلمان با هم فرق دارند و نمی‌توان برای همه بخش‌ها از یک  شوینده استفاده کرد چون  باعث آسیب به قسمت های مختلف می‌شود، حتی مواد شوینده برای داخل آشپزخانه نیز با یکدیگر متفاوت هستند چون سینک، گاز و کابینت ها هر کدام نیاز به شوینده مخصوص به خود را دارند و یا برای سرویس بهداشتی شوینده سنگ توالت و روشویی نیز متفاوت می‌باشد. انواع شوینده و پاک کننده نانوسان را می توانید متناسب با نوع تمیزکاری خریداری کنید.

به همین دلیل مواد شوینده مورد نیاز برای خانه شامل اقلام متفاوتی می‌شود و در هنگام خرید حتما باید نوشته های درج شده روی کالا را با دقت مطالعه کرد  چون معمولا روی جلد محصولات  یا بروشور آن ها  نحوه استفاده آن ها، محل های مورد استفاده، مدت زمان عمل کردن شوینده و حتی اخطار های لازم نوشته شده است به همین دلیل با خواندن روی جلد محصولات شما از خرید محصول و کالای اشتباهی جلوگیری می‌کنید.

فهرست مطالب

انواع  مواد مختلف شوینده در نظافت منزل

همان طور که قبلا گفتیم برای هر قسمت از خانه باید از مواد شوینده مختلفی استفاده کرد که در ادامه شرح  کامل آن ارائه می‌شود.
برای تمیز کردن آشپزخانه که شامل سینک، گاز و فر، کاشی و سرامیک می‌شود باید از مواد شوینده گاز پاک کن و شوینده مخصوص سینک و سرامیک پاک کن استفاده کرد.
برای هر نوع شوینده‌ای که بخواهید بخرید چندین مدل در بازار پیدا می‌شود و این بستگی دارد شما چه محصولی را انتخاب کنید اما در هر صورت قبل از خرید باید به یک سری نکات توجه کنید.

دستمال میکروفایبر نانوسان

برای تمیز کردن گاز و فر بهتر است در ابتدا مقداری آب را روی لکه‌ها اسپری کنید و سپس روی کل سطح گاز مواد شوینده ریخته و با یک اسفنج نم دار آن را بکشید و سپس به اندازه‌ای که روی خود محصول نوشته شده است به آن زمان بدهید و در آخر با یک دستمال پارچه‌ای روی کل سطح گاز را تمیز کنید حتما  به جنس دستمالی که میخواهید گاز را با آن دستمال بکشید دقت کنید اگر پارچه و دستمال از جنسی باشد که پرز بدهد یا اینکه از خود رد به جا بگذارد در نهایت گاز و فر شما تمیز به نظر نمیرسد. دستمال میکروفایبر نانوسان که این روزها به اسم دستمال جادویی شناخته شده به دلیل داشتن الیاف کتانی به خوبی کثیفی و آلودگی را جذب کرده بدون  اینکه ردی از خود جا بگذارد.
حتی با توجه به جنسی که دستمال میکروفایبر نانوسان دارد میتوان بدون استفاده ازهیچ گونه مواد شوینده‌ای و تنها با کمک آب به راحتی سطح مورد نظر را پاک  کرد.
دستمال میکروفایبر نانوسان یک محصول کاملا کارآمد است که میتوان هم در آشپزخانه، ماشین و منزل استفاده کرد. چون این دستمال‌ها جنس کاملا مرغوبی دارند قدرت جذب بالایی در مایعات دارند به  همین خاطر به راحتی می‌توانند آلودگی و لکه‌ها را پاک کنند.

سالید مجیک نانوسان

هر یک از قسمت های خانه مراحل خاصی برای روند تمیزی دارند اما تمیز کردن  روشویی به دلیل استفاده زیاد آن در طول روز نیاز به توجه ویژه‌ای برای تمیز کردن دارد  و باید از محصولات متناسب با جنس  روشویی خود استفاده کرد تا جلوی هر آسیب احتمالی به روشویی را گرفت به همین دلیل در هنگام خرید مواد شوینده مورد نیاز برای خانه باید دقت کافی را به کار  گرفت که محصولی را انتخاب کرد که با بیشترین کارایی و قیمت مناسب روشویی را تمیز کرده و برق بیندازد. 
 سالید مجیک نانوسان یکی از محصولات محبوب و پرفروش جهت تمیز کردن روشویی و شیرالات می‌باشد. با توجه به انواع مختلف طرح و جنس روشویی ها شما باید محصولی را انتخاب کنید که علاوه بر قدرت تمیز کنندگی و لکه بری بالا آسیبی به روشویی و شیرالات شما نزد و مناسب استفاده همیشگی شما باشد. همچنین محلول سالید مجیک نانوسان به دلیل تولید با توجه به روزترین فرمولاسیون های جهانی و مواد اولیه با کیفیت باعث تولید ترکیب شیمیایی شده است که با کمترین ضرر و آسیب برای افراد در زمان استفاده بالاترین قدرت پاک کنندگی و براق کنندگی برای تمیز کردن  روشویی ها را داشته باشد.
همچنین انتخاب و خرید سالید مجیک به عنوان یک پاک کننده بسیار به صرفه و اقتصادی می‌باشد زیرا مجیک سالید یک پاک  کننده چند منظوره می‌باشد که با قدرت پاک کنندگی و جلا دهندگی ای که دارد لکه‌ها را به سرعت از روی روشویی شما پاک خواهد کرد، روش استفاده از سالید مجیک نانوسان به این صورت است مقداری از مواد مواد پاک کننده سالید مجیک را برروی اسفنجی که داخل بسته بندی می‌باشد ریخته و سپس به آرامی روی سطح روشویی بکشید و بعد از حدود ۱۵ دقیقه با آب ولرم آبکشی کنید و در همان لحظه متوجه براق شدن روشویی خود می‌شوید.

لکه بر فرش و مبلمان نانوسان

یکی دیگر از مواد شوینده مورد نیاز برای خانه لکه بر فرش و مبلمان است که باز هم در این مورد محصولات نانوسان در میان مصرف کنندگان بسیار محبوب است. مبلمان یکی از وسایلی است  که در خانه نسبت به دیگر وسایل بیشتر به چشم می آید و جلوه‌ای خاص را به خانه می‌دهد، که با توجه به قیمتی که در بازار دارند باید در حفظ و نگهداری آن کوشا بود.
یکی از ویژگی‌هایی که محصولات نانوسان مخصوصا لکه بر فرش و مبلمان دارا هستند این است که، نسبت به برندهای مشابه در بازار ضرر کمتری دارند و دیگری پاک کردن طیف گسترده‌ای از لکه‌ها می‌باشد. خیلی سخت می‌شود شوینده‌ای را پیدا کرد که بتواند همزمان لکه چایی، غذا، روغن و جوهر را پاک کند اما با خرید محصولات نانوسان می‌توانید مطمئن شوید که با یک تیر چند نشان زده‌اید.
لکه بر فرش و مبلمان نانوسان با قدرت بالای لکه بری بدون اینکه آسیبی به بافت و الیاف پارچه مبلمان بزند تبدیل به یکی از بهترین روش‌های تمیز کردن  مبل شده‌است. 
و همینطور برای خانم‌هایی که به مواد سفید کننده حساسیت دارند گزینه مناسبی برای استفاده می‌باشد چون به دلیل اینکه فاقد ترکیبات مضر و همینطور فاقد ترکیبات سفید کننده می باشد باعث عدم بروز واکنش‌های آلرژیک می‌شود.  

مایع شیشه شوی خودرو نانوسان

با خرید مایع شیشه شوی خودروی نانوسان می‌توانید از مزایایی مانند لکه بری قویی، خاصیت ضد انجمادی، ایجاد دید واضح در هنگام رانندگی بهره مند شوید. مایع شیشه شوی خودرو نانوسان به دلیل دارا بودن به روز ترین فرمولاسیون موجود در بازار تمام آلودگی های موجود روی شیشه خودرو را پاک کرده و مانع یخ زدن شیشه در فصل زمستان می‌شود.

جرم گیر شیرالات نانوسان

برای تمیز کردن جرم و رسوب شیرالات روشویی جرمگیر‌هایی از برندهای متفاوتی وجود دارد اما از بین  برندهای موجود در بازار انتخاب جرمگیر شیرالات نانوسان یک انتخاب کاملا هوشمندانه است زیرا به دلیل اینکه شیرالات روشویی بیشترین تماس را با آب دارد دچار لکه‌های بیشتری خواهد شد و در صورتی که از جرمگیر متناسب با جنس شیرالات استفاده نشود سبب  تثبیت لکه های روی  شیرالات  می‌شود. اما شیر الات نانوسان به دلیل قدرت پاک کنندگی بالایی که دارد با سرعت زیاد لکه ها و رسوب ها را به راحتی پاک خواهد کرد بدون آنکه آسیبی به شیر الات وارد شود. 

چربی زدا و موتور شوی نانوسان

چربی زدا و موتور شوی نانوسان به دلیل قدرت پاک کنندگی و چربی زدایی زیادی که دارد به سرعت چربی و آلودگی های موتور ماشین را پاک میکند. برای استفاده از این محصول کافی است که مقداری از این ماده را اسپری کنید و سپس با یک دستمال آن را تمیز کنید. 

نکات انتخاب مواد شوینده مورد نیاز برای خانه

همیشه به یاد داشته باشید که قبل از استفاده از مواد شوینده باید از ماسک و دستکش استفاده کرد، دستکش از دستان شما در برابر آسیب دیدن مخصوصا توسط مواد شوینده‌ای که حاوی مواد سفید کننده و مضر است حفاظت می‌کند و ماسک هم از وارد شدن بوی محصولات شیمیایی به ریه و دماغ شما جلوگیری میکند، همیشه استفاده از ماسک برای خانم‌هایی که مشکلات تنفسی دارند پیشنهاد می‌شود. و اگر می‌خواهید ازپاک کننده‌های چند منظوره برای تمیز کردن کاشی و سرامیک استفاده کنید حتما از تی استفاده کنید چون استفاده از تی باعث افزایش سرعت عملکرد شما خواهد شد. 
یک نکته مهم که معمولا توسط خانم‌ها نادیده گرفته می‌شود استفاده از محصولات شوینده در محیط بسته می‌باشد، هرگز نباید از محصولات شوینده در محیطی که جریان هوا آزاد نیست استفاده کرد به این دلیل که گازهای تولید شده از محصولات شیمیایی به راحتی می‌تواند به پوست، چشم و ریه شما آسیب های جبران ناپذیری وارد کند. 
همیشه محصولات شوینده و تمیز کننده را دور از دسترس کودکان قرار دهید، محصولات موجود در بازار به دلیل سیاست های فروش جلد و پکیج های جذاب و رنگی دارند که این خود میتواند برای کودکان بسیار جذاب و ترغیب کننده به نظر برسد به همین خاطر در این محصولات را باید بسیار محکم بسته و به طور کامل دور از دسترس کودکان قرار دهید. 
ولی اگر در هر صورتی کودک شما از محصولات شوینده و پاک کننده خورد در ابتدای امر دهان آن را شسته و هرچه سریع تر آن را به یک مرکز درمانی برسانید و در این حین میتوانید به  کودک خود شیر بدهید تا عمل رقیق سازی زودتر در بدنش اتفاق بیفتد. 

جمع بندی

در این روزهای پایانی سال و اسفند ماه خانم ها به دنبال خانه تکانی و نظافت منزل هستند این سوال ایجاد می‌شود که مواد شوینده مورد نیاز برای خانه کدام ها هستند؟ برای انتخاب بهترین شوینده مورد نیاز باید اول بدانید که برای چه بخشی از خانه می‌خواهید از آن استفاده کنید و سپس بین برندهای موجود یکی را انتخاب کنید.
هر قسمت و بخشی از خانه محصولات شوینده و پاک کننده خود را نیاز دارد بنابراین با انتخاب درست و همینطور مطالعه نوشته های روی جلد محصولات از آسیب رساندن به وسایل منزل خود جلوگیری خواهید کرد چون اصولا نوشته های روی جلد محصولات بهترین دستورالعمل استفاده را ارائه می‌دهند و در صورت نادیده گرفتن آنها ممکن است باعث ضرر مالی شوید. 

سوالات متداول

بهترین شوینده، شوینده‌ای است که با توجه به نیاز شما انتخاب و خریداری شده است. در بین برندهای مختلف شوینده در بازار بهتر است که شوینده خود را با بیشترین کارایی و کمترین مواد مضرانتخاب کنید که باید بدانید محصولات شوینده و پاک کننده نانوسان با قدرت پاک کنندگی بالا و فاقد مواد مضر بودن تبدیل به یکی از محصولات محبوب در بازار شده‌اند.

در ابتدا امر به این نکته توجه کنید که هیچگاه چند مدل مختلف شوینده را با هم ترکیب نکنید زیرا از ترکیب مواد شوینده از برند های مختلف باعث تولید گازهای سمی می‌شود که در معرض آنها بودن باعث آسیب به چشم، ریه و پوست می‌شود.
از جمله مواد شوینده ای که نباید به هیچ عنوان با هم ترکیب کرد شامل ترکیب: وایتکس و پودر لباس شویی، وایتکس و الکل، سرکه و وایتکس و ترکیب جوهر نمک و وایتکس می‌شود.

محصولات شوینده و پاک کننده نانوسان به دلیل دارا بودن فرمولاسیونی قوی و به روز با قدرت پاک کنندگی بالا و نداشتن ضررهای برند های مشابه در حال حاضر به یکی از برندهای محبوب در صنعت محصولات شوینده و تمیز کننده تبدیل شده است.
با خرید محصولات شوینده و پاک کننده نانوسان می‌توانید اطمینان حاصل کنید که بدون آسیب رساندن به سلامتی خود یا کالای مورد نظر به بیشترین میزان تمیز کنندگی و پاکیزگی برسید.

                                                                                             واحد تحقیق و توسعه: فروشگاه سان سلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *