0
0
جمع کل: تومان

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هزینه ارسال برای سفارش‌های بیش از 680 هزار تومان رایگان می‌باشد
  • ارسال فوری در شهرهای تهران و مشهد
   هزینه ارسال برای سفارش‌های بیش از    680 هزار تومان رایگان می‌باشد
  • ارسال فوری در شهرهای تهران و مشهد
  •  

تمیز کردن خودرو + معرفی محصولات کاربردی

تمیز کردن خودرو

با دوستان خود به اشتراک بگذارید!

همان طور که نظافت خانه از اهمیت بالایی برخوردار است، نظافت خودرو نیز حائز اهمیت می‌باشد. خودروها به دلایل بسیاری در معرض آلودگی قرار می‌گیرند که از جمله این موارد می‌توان به شرایط نامساعد آب و هوایی و کار کرد بالای آنها اشاره کرد. آلودگی برای تمامی خودروها وجود دارد، حتی خودرویی که در پارکینگ پارک شده است. راهکاری‌های بسیاری برای شستشوی خودرو وجود دارد.

یکی از بهترین روش‌های موجود، شستشوی خودرو با محصولات نظافت و نگهداری خودرو نانوسان می‌باشد. این محصولات از قدرت پاک کنندگی بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل نیز یکی از محبوب‌ترین محصولات شوینده خودرو به شمار می‌روند. حال در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با چند مورد از بهترین محصولات نانوسان که به کمک آن می‌توانید تمیزی را برای خودروی خود به ارمغان آورید آشنا کنیم. 

 

فهرست مطالب

نحوه تمیز کردن خودرو

در زمان شستشوی خودرو همیشه به این مسئله توجه داشته باشید که شستشوی قسمت داخلی خودرو و قسمت بیرونی آن دو بخش مجزا از یکدیگر می‌باشد و برای تمیز کردن خودرو لازم است که این دو بخش بندی را انجام دهید و سپس اقدام به تمیز کردن خودرو کنید. از تجهیزات بسیاری می‌توانید برای شستشوی خودروی خود استفاده کنید که از جمله آنها می‌توان به شوینده‌های قوی به مانند محصولات نانوسان اشاره کرد.
بهترین زمان برای شستشوی خودرو، یک روز آفتابی با نور نسبتا ملایم خورشید است. دلیل این سخن نیز این است که اگر نور خورشید به صورت مستقیم و شدید بتابد، سطوحی را که قصد شستشوی آن را دارید به سرعت خشک کرده و بر روی قسمت‌های مختلف ماشین لکه‌هایی را شاهد خواهیم بود. به این نکته نیز توجه داشته باشید که هر چقدر یک سطح گرم تر باشد، لکه سریع‌تر بر روی آن تشکیل می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا مراحل تمیز کردن خودرو را خدمت شما عزیزان شرح دهیم.

۱. جمع آوری لوازم مورد نیاز

پیش از هر کاری خودروی خود را در زیر سایه‌ای قرار دهید تا از نور مستقیم خورشید در امان باشد. بهترین مکان برای شستشوی خودرو جایی است که بتواند رطوبت را به خود جذب کند. یکی از بهترین مکان‌های موجود شستشوی خودرو، شن‌ها و چمن‌ها هستند. بعد از این که مکان مورد نظر خود را برای تمیز کردن خودرو انتخاب کردید، حال نوبت این رسیده است که وسایل مورد نیاز خود را در نزدیکی ماشین قرار دهید. لوازم مورد نیاز برای شستن خودرو برای هر شخص متفاوت است؛ اما به صورت کلی برای این کار شما به شلنگ و یا سطل، اسفنج، حوله جهت خشک کردن و مایع شوینده قوی نیاز خواهید داشت. 

۲. شستشو و آب کشی

در مرحله بعد، قبل از شستن ماشین با مایع شوینده، به کمک آب کثیفی‌های موجود را از سطح خودرو پاک کنید. این نکته را نیز به خاطر بسپارید که هیچگاه شن و ماسه‌های موجود در لاستیک را با فشار آب خارج نکنید زیرا به بدنه خودرو خط و خش وارد می‌کند. حال می‌توانید اسفنج را در مایع شوینده بزنید و شروع به تمیز کردن خودرو کنید. برای شستن ماشین به کمک مایع شوینده، ماشین را به چند بخش تقسیم بندی کنید و از بالا شروع به شستن خودرو کنید. 
زمانی که از قسمت‌های بالا شستشو را شروع می‌کنید، مایع شوینده بر روی قسمت‌های پایینی نیز چکه می‌کند. پس با توجه به این مسئله از سقف خودرو تمیز کردن را شروع کنید و رفته رفته به قسمت‌های پایین‌تر بروید. مهمترین قسمت‌ در خودروها قسمت‌های پایینی آن می‌باشد که درز و شکاف‌های بسیاری دارد. این قسمت‌ها همیشه بیشترین میزان آلودگی را دارند. 

۳. خشک کردن سطح ماشین

بعد از شستشوی کامل خودرو به کمک مایع شونده قوی به مانند نانوسان، نوبت به خشک کردن خودرو می‎‌رسد. برای خشک کردن خودرو از پارچه‌ای استفاده کنید که بافت نرم و ملایمی داشته باشد. از چند پارچه استفاده کنید و از بالا به پایین خشک کردن خودرو را انجام دهید. خودرو خود را به صورت کامل خشک کنید زیرا کوچیک‌ترین باقی مانده آبی بر روی خودرو می‌تواند لکه ایجاد کند. 
در نهایت نیز می‌توانید از واکس برای جذابیت خودروی خود استفاده کنید که یکی از بهترین واکس‌های داشبورد موجود در حال حا ضر واکس داشبورد نانوسان می‌باشد. به این نکته نیز توجه داشته باشید که همواره از یک شوینده قوی برای شستشوی خودروی خود استفاده کنید. توصیه ما به شما خرید محصولات نانوسان می‌باشد؛ زیرا علاوه بر قدرت پاک کنندگی بالایی که دارند، با توجه به عدم استفاده از ترکیبات مضر برای انسان در آن، هیچگونه خطری را به همراه ندارند. 
تمیز کردن بخش‌های داخلی خودرو یکی دیگر از موارد مهمی است که باید به آن توجه کافی داشته باشید. فضای داخل خودرو نیز دقیقا به مانند بیرون آن است و به سرعت آلوده می‌شود. کثیف بودن فضای داخلی خودرو حس خوبی را به هنگام رانندگی به شما نخواهد داد و ممکن است آلرژی را نیز برای شما به ارمغان آورد. 
 
برای تمیز کردن خودرو در قسمت‌های داخلی می‌توانید از موارد متعددی استفاده کنید که از جمله آنها می‌توان به استفاده از جارو برقی و یا واکس‌های داخلی خودرو به مانند واکس داشبورد اشاره کرد. برای تمیز کردن کفی خودروها نیز می‌توانید از جارو برقی و یا شوینده‌های قوی به مانند محصولات نانوسان استفاده کنید. 
برای از بین بردن آلودگی‌های جذب شده به صندلی خودرو نیز می‌توانید از شوینده‌های معتبر و قوی استفاده کنید. برای این کار ابتدا لازم است به کمک جارو برقی آلودگی سطحی را از بین ببرید و سپس به کمک مایع شوینده اقدام به شستن صندلی خودرو کنید. یکی از موارد مهمی که تمیزی خودرو را به رخ می‌کشد صندلی است و با توجه به این مسئله همواره در تمیز کردن صندلی خودرو کوشا باشید. حال در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین محصولاتی که می‌توانید از آنها جهت تمیز کردن خودرو بهره ببرید را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. 

معرفی انواع محصولات برای تمیز کردن خودرو

همانطور که پیش از این نیز به آن اشاره کردیم، از محصولات مختلفی می‌توانید برای تمیز کردن خودرو استفاده کنید که از جمله این موارد می‌توان به مایع شیشه شور نانوسان و واکس داشبورد اشاره کرد. حال در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با برخی از بهترین محصولات شوینده خودرو آشنا کنیم. 

۱. مایع شیشه شوی خودرو نانوسان

مایع شیشه شوی خودرو نانوسان یکی از بهترین محصولاتی است که از آن می‌توانید برای از بین بردن لکه و آلودگی از روی شیشه خودروی خود استفاده کنید. همانطور که می‌دانید شیشه‌ها نقش مهمی را در رانندگی دارند و به همین دلیل نیز شستشوی آن از اهمیت بالایی برخورد دار است. بسیاری از افراد بر این باور هستند که مایعی که از آن برای شستن شیشه استفاده می‌شود مهم نیست اما اگر از مایعی برای شستشوی شیشه خودرو استفاده کنید که از قدرت پاک کنندگی پایینی برخوردار باشد، شیشه خودرو ممکن است در فصول سرد دچار یخ زدگی شود و یا این که همیشه مقداری آلودگی بر روی آن باقی بماند. 
 
یکی از مزیت‌های استفاده از مایع شیشه شوی نانوسان، ترکیبات به کار رفته در آن است که به آن این امکان را می‌دهد که سخت‌ترین آلودگی‌های ایجاد شده بر روی شیشه را از بین ببرد. در ترکیبات این محصول از مواد مضر استفاده نشده است و همین موضوع سبب شده است که این محصول خطری را برای سلامتی افراد به همراه نداشته باشد. علاوه بر تمامی این موارد این مایع شوینده قابلیت مقاومت تا دمای منفی ۲۰ درجه را دارد که بعد از رقیق سازی و استفاده از آن تا دمای منفی ۶ درجه هیچگونه یخ زدگی را بر روی شیشه خودرو شاهد نخواهید بود. از این محصول می‌توانید علاوه بر پاکسازی شیشه‌ها برای تمیز کردن دستگیره در و بخش‌های داخلی خودرو به مانند آینه داخل خودرو استفاده کنید. 

۲. واکس داشبورد 

واکس داشبورد خودرو نانوسان با رایحه لجند یک براق کننده و تمیز کننده به شمار می‌رود که از آن می‌توانید برای تمیز کردن داشبورد، صندلی‌های چرمی و بغل درب‌ها استفاده کنید. واکس داشبورد نانوسان دارای رایحه بسیار خوبی است و ترکیبات به کار رفته در آن به گونه‌ای است که هیچگونه آسیبی را به خودرو وارد نخواهد کرد.
 
پیش از استفاده از این محصول اقدام به تمیز کردن سطح داشبورد کنید و سپس مقداری از این محصول را بر روی پد داخل بسته بریزید و بر روی سطح مورد نظر بکشید و اثر فوق العاده آن را مشاهده کنید. برای تاثیر بیشتر بهتر است که از این محصول در نور شدید استفاده نکنید و در دمای ۵ تا ۲۵ درجه نگهداری کنید. توصیه ما به شما این است که هیچگاه از واکس داشبورد غیر اصل استفاده نکنید زیرا محصولات غیر اصل علاوه بر این که آسیب‌های جدی را به داشبورد وارد می‌کنند، در زمان برخورد نور مستقیم خورشید، یک لایه بخار را بر روی شیشه ماشین قرار می‌دهند. 

۳. واکس لاستیک

یکی از مواردی که همواره شاهد آلودگی در آن هستیم، لاستیک خودرو می‌باشد. یکی از بهترین محصولاتی که در تمیز کردن لاستیک خودرو به شما کمک خواهد کرد، واکس و محافظ لاستیک خودرو نانوسان می‌باشد. پیش از استفاده ابتدا آلودگی‌های موجود در لاستیک را به کمک آب پاک کنید و سپس از این واکس برای تمیز کردن لاستیک خودرو استفاده کنید. 
در زمان استفاده از این محصول این مسئله را به خاطر داشته باشید که بعد از اسپری کردن واکس لاستیک لازم است که چند دقیقه به آن زمان دهید تا به صورت کامل خشک شود. این محلول به راحتی در آب حل می‌شود و هیچگونه خطری را برای انسان به همراه ندارد. 

در حال حاضر واکس‌های بسیاری در بازار وجود دارد که برخی از آنها خود اشتعالی دارند و به همین منظور نیز توصیه ما به شما استفاده از واکس لاستیک نانوسان می‌باشد؛ زیرا این محصول هیچگونه خطری را برای سلامت شما و خودرو به همراه نخواهد داشت.

۴. شامپو بدون آب خودرو

هر وقت صحبت از شستن خودرو به میان می‌آید، اولین چیزی که به ذهن ما می‌رسد، استفاده از آب و یا سطل آب برای شستن خودرو می‌باشد. اما همیشه برای تمیز کردن خودرو نیاز به آب نیست و شما می‌توانید به کمک شامپو بدون آب خودرو نانوسان، خودروی خود را بدون نیاز به آب تمیز کنید. این محصول به شما این امکان را خواهد داد که در هر مکانی که هستید به راحتی بتوانید اقدام به تمیز کردن خودرو خود کنید.
این محصول ویژگی‌های بسیاری دارد که از جمله این موارد می‌توان به قدرت تمیز کنندگی بالای این محصول، چربی زدایی قوی، ضد گرد و غبار بودن آن، سازگاری با محیط زیست و نیز صرفه جویی در آب برای تمیز کردن خودرو اشاره کرد. برای استفاده از این محصول تنها کافی است مقداری از آن را بر روی بخش‌های آلوده خودرو اسپری کنید و سپس به کمک یک دستمال نرم اقدام به تمیز کردن آن کنید. در زمان تمیز کردن خودرو از چند دستمال استفاده کنید تا که آلودگی‌های جذب شده به دستمال را به بخش‌های دیگر خودو منتقل نکنید.

۵. چربی زدا و موتور شوی نانوسان

چربی زدا و موتور شوی نانوسان یکی از قوی‌ترین محصولات جهت تمیز کردن خودرو به شمار می‌رود که به راحتی می‌تواند چربی‌های سخت را از بین ببرد. این محصول با تکنولوژی روز ساخته شده است و حالت مایع دارد. در تولید این محصول از ترکیبات شیمیایی مضر به مانند فرمالین استفاده نشده و به همین دلیل خاصیت خود اشتعالی ندارد. این محصول موتور را به خوبی تمیز کرده و هیچگونه آسیبی را به آن وارد نخواهد کرد. این محصول هیچگونه بوی زننده‌ای ندارد و به واسطه این خصوصیت می‌توانید آن را از نمونه‌های غیر اصل تشخیص دهید.
چربی زدا و موتور شوی نانوسان مزیت‌های بسیاری را به همراه دارد که از جمله آنها می‌توان به قدرت پاک کنندگی بالا، در زمان استفاده از این محصول نیازی به فشار و ساییدگی بیش از حد نیست و به راحتی می‌توانید سخت‌ترین آلودگی را نیز از بین ببرید. برای بالا رفتن کیفیت بهتر است از آب گرم استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که در زمان استفاده از این محصول همیشه از دستکش استفاده کنید و از مخلوط کردن آن با سایر مواد شیمیایی نیز خودداری کنید.

این محصول کارایی بالایی داشته و در موارد بسیاری می‌توانید از آن استفاده کنید که از جمله آنها می‌توان به رستوران‌ها، کارواش‌ها  هتل‌ها اشاره کرد. این محصول برای اولین بار به منظور چربی زدا برای خودرو به بازار عرضه شد و سپس با توجه به قابلیت‌های بالایی که داشت محبوبیت بسیاری در میان خانم‌های خانه دار پیدا کرد. 

بهترین روش‌ های شست و شوی ماشین

تمیز کردن خودرو می‌تواند به ظاهر و افزایش عمر مفید آن کمک کند. دقت داشته باشید که ابتدا با یک شستشوی ملایم و خوب، کثیفی و گرد و غبار را از بدنه خودروتان بردارید. از مواد شوینده مناسب و ابزارهای مناسب برای این کار استفاده کنید تا خودرویتان خالی از خط و خش باقی بماند. سسپس داخل خودرو باید با دقت تمیز شود. از جاروبرقی برای خارج کردن گرد و غبار استفاده کنید و سپس با یک پارچه مرطوب و ملایم، سطوح داخلی را پاک کنید. از شوینده‌های خاص برای هر نوع سطح استفاده کنید.

پنجره‌ها و آینه‌ها را با یک شوینده شیشه تمیز کنید تا از هرگونه لکه یا اثر انگشتی پاک شوند. لاستیک‌ها را با یک شوینده مناسب شستشو دهید و سپس با یک برس، خطوط زنجیری را پاک کنید. رینگ‌ها را نیز با شوینده مناسب تمیز کنید.

از اسپری و شوینده‌های مخصوص برای پوشش‌های داخلی استفاده کنید تا از ظاهر زیبایی برخوردار باشند و از بوهای نامطبوع جلوگیری کنید. فیلترهای تهویه‌ خودرو را منظما تعویض کنید تا هوای داخل خودرو تمیز و تازه باقی بماند. همیشه به نگهداری منظم خودروتان توجه کنید، از تعویض روغن و فیلترها گرفته تا بررسی ترمزها و لاستیک‌ها. این کارها کمک می‌کنند تا خودرویتان عمر طولانی‌تری داشته باشد و همچنین ایمنی شما را تضمین می‌کنند.

شست‌ و شوی خانگی خودرو(مزایا- معایب)

شست‌ و شوی خانگی خودرو دارای مزایا و معایب خاصی است. در ادامه به بررسی هر یک از این موارد اشاره می‌کنیم:

مزایا

۱. صرفه‌جویی در هزینه: شستشوی خودرو در خانه معمولاً ارزان‌تر از رفتن به مراکز شستشوی حرفه‌ای است. شما می‌توانید از ابزارهای موجود در خانه خود برای شستشوی خودرو استفاده کنید.

۲. راحتی و سرعت: انجام شستشو در خانه به شما امکان می‌دهد تا در هر زمانی که می‌خواهید، به خودرویتان بپردازید، بدون اینکه نیازی به رزرو وقت در مراکز شستشوی حرفه‌ای داشته باشید.

۳. کنترل بیشتر: وقتی خودتان خودروتان را می‌شوید، می‌توانید بهترین کنترل را بر روی نقاط حساس مانند سطوح رنگی و رینگ‌ها داشته باشید.

معایب

۱. احتمال آسیب به رنگ: استفاده از لوازم شوینده نادرست و یا تکنیک‌های نادرست ممکن است به رنگ خودرو آسیب برساند، به خصوص اگر روشنایی مناسبی در انجام این کار نداشته باشید.

۲. مصرف زمان و انرژی بیشتر: شستشوی خودرو در خانه ممکن است زمان و انرژی بیشتری را نسبت به استفاده از مراکز شستشوی حرفه‌ای از شما بگیرد، به ویژه اگر شما در انجام این کارها ماهر نباشید.

۳. بی‌تجربگی: اگر شما تجربه و مهارت کافی در شستشوی خودرو ندارید، ممکن است نتوانید به خوبی کیفیت شستشو را به حداکثر برسانید و احتمالاً آسیبی به خودروتان بزنید.

۴. محیط زیست و ضایعات: شستشوی خودرو در خانه ممکن است منجر به مصرف زیادی از آب شود، همچنین مواد شوینده‌ای که استفاده می‌کنید ممکن است به محیط زیست آسیب بزنند، به ویژه اگر به طور نادرست دفع شوند.

شست و شوی سنتی خودرو(مزایا-معایب)

شست و شوی سنتی خودرو، به معنای انجام این کار در محل‌های عمومی مانند خیابان‌ها یا جلوی خانه‌ها با استفاده از آب و صابون است. این روش مزایا و معایب خود را دارد:

مزایا

۱. دسترسی آسان: این روش بسیار دردسترس است. شما می‌توانید در هر زمانی که نیاز دارید، خودروی خود را در خیابان یا جلوی خانه شستشو دهید.

۲. هزینه کمتر: این روش معمولاً ارزان‌تر از استفاده از مراکز شستشوی حرفه‌ای است، زیرا شما نیازی به پرداخت هزینه‌هایی مانند ورودی به مراکز شستشو یا پرداخت به کارگران ندارید.

۳. زمان‌بندی انعطاف‌پذیر: شما قادرید زمان شستشو را به دلخواه خود تنظیم کنید، بدون اینکه به زمان‌های کاری مراکز شستشوی خودرو وابسته باشید.

معایب

۱. آسیب به محیط زیست: استفاده از آب و صابون در شستشوی سنتی خودرو ممکن است منجر به مصرف زیاد آب و همچنین دفع مواد آلوده به محیط زیست شود، به ویژه اگر آب به صورت نامطلوبی دفع شود.

۲. محدودیت‌های قانونی: در برخی مناطق، شستشوی سنتی خودرو ممکن است با محدودیت‌های قانونی مواجه باشد، به خصوص اگر استفاده از آب محدود شده باشد یا در محیط‌های خاص باشد.

۳. کیفیت پایین‌تردر شستشوی خودرو : شستشوی سنتی خودرو ممکن است به دلیل عدم دسترسی به ابزارها و تجهیزات حرفه‌ای، کیفیت پایین‌تری داشته باشد و احتمالاً نتوانید به نتایج مطلوبی برسید.

۴. آسیب به رنگ و بدنه: استفاده از صابون‌ها و لوازم شوینده نامناسب ممکن است به رنگ و بدنه خودرو آسیب برساند، به خصوص اگر به طور نادرست استفاده شوند یا اگر خودرو به طور منظم شستشو داده نشود.

به طور کلی، شستشوی سنتی خودرو می‌تواند به یک راه اقتصادی برای نگهداری و تمیز کردن خودرو تبدیل شود، اما باید به مسائل محیط‌زیستی و کیفیت شستشو توجه ویژه‌ای داشته باشید.

شست و شوی اتوماتیک خودرو(مزایا-معایب)

شست و شوی اتوماتیک خودرو به این معناست که شما از مراکز شستشوی حرفه‌ای که دستگاه‌های اتوماتیک برای شستشوی خودرو دارند، استفاده ‌کنید. این روش نیز مزایا و معایب خود را دارد:

مزایا

۱. کیفیت بالا و نتیجه بهتر: دستگاه‌های شستشوی اتوماتیک معمولاً از فناوری‌های پیشرفته و مواد شوینده با کیفیت برای شستشوی خودرو استفاده می‌کنند، که به شما نتایج بهتر و خودرویی با ظاهری بسیار تمیز و درخشان را می‌دهد.
۲. صرفه‌جویی در زمان و انرژی: شما نیازی به صرف زمان و انرژی برای شستشوی خودرو ندارید، زیرا همه فرآیند به صورت اتوماتیک و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.
۳. دسترسی آسان: مراکز شستشوی اتوماتیک عموماً در مکان‌هایی قرار دارند که به راحتی به آنها دسترسی دارید، اغلب در نزدیکی مراکز خرید یا جاهای عمومی.
۴. متنوع بودن خدمات: بسیاری از مراکز شستشوی اتوماتیک ارائه خدمات اضافی مانند واکس زدن، شستشوی داخلی، و پاکسازی لاستیک‌ها را نیز ارائه می‌دهند، که به تمیزی کلی خودرو کمک می‌کند.

معایب

۱. هزینه بیشتر: استفاده از مراکز شستشوی اتوماتیک معمولاً هزینه بیشتری نسبت به شستشوی خودرو در خانه دارد.

۲. بازرسی دقیق: در بعضی از مراکز شستشوی اتوماتیک، ممکن است کارکنان به طور دقیق به بازرسی خودروتان نپردازند و ممکن است برخی از نقاط کثیف مانده باشند.

۳. محدودیت‌های مکانی: مراکز شستشوی اتوماتیک ممکن است در مکان‌های خاصی قرار داشته باشند و اگر شما در مکانی دورتر از آنها زندگی می‌کنید، ممکن است با مشکل مواجه شوید.

۴. آسیب به رنگ و بدنه: در بعضی موارد، دستگاه‌های شستشوی اتوماتیک ممکن است باعث آسیب به رنگ یا بدنه خودرو شوند، به خصوص اگر خودرو دارای آسیب‌های پیشین یا لکه‌های مقاوم باشد.
استفاده از مراکز شستشوی اتوماتیک می‌تواند یک راه موثر برای تمیز کردن و نگهداری خودرو باشد، اما باید به مسائلی مانند هزینه، کیفیت خدمات، و محدودیت‌های مکانی توجه ویژه‌ای داشته باشید.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم شما عزیزان را با روش‌ها و محصولاتی که می‌توانید به کمک آن تمیز کردن خودروی خود را انجام دهید آشنا کنیم. همان طور که در این مطلب نیز به آن اشاره کردیم، خودرو نیز به مانند منزل یکی از مواردی است که نظافت آن از اهمیت بالایی برخوردار است؛ از این رو شما می‌توانید از محصولاتی که قدرت پاک کنندگی بالایی دارند به مانند محصولات نانوسان برای تمیز کردن خودروی خود استفاده کنید. این محصولات علاوه بر این که از قدرت پاک کنندگی بالایی برخوردار هستند، از ترکیبات خطرناک نیز در ساخت آنها استفاده نشده است و هیچگونه خطری را برای انسان و محیط زیست به همراه ندارد. 
در پایان جا دارد به این موضوع اشاره کنیم که استفاده از محصولات با کیفیت برای تمیز کردن خودرو بسیار حائز اهمیت است و دلیل آن نیز اثرات منفی محصولات بی کیفیت بر روی خودرو می‌باشد. به عنوان مثال اگر از یک مایع شیشه شوی نامناسب استفاده کنید، علاوه بر این که همواره مقداری از کثیفی بر روی شیشه خودرو قابل مشاهده خواهد بود، بلکه در زمستان نیز در دماهای بالاتر از ۰ نیز ممکن است شیشه خودرو شروع به یخ زدن کند که این قبیل مشکلات را در مورد محصولات نانوسان شاهد نیستیم. برای خرید محصولات این برند می‌توانید به فروشگاه اینترنتی آن مراجعه کنید. 

سوالات متداول

تمیز کردن خودرو را می‌توان به چندین مرحله تقسیم بندی کرد که از جمله مهمترین این موارد می‌توان به آماده کردن لوازم مورد نیاز برای شستن خودرو، آب کشی اولیه خودرو و سپس شستشو به کمک مایع شوینده و در مرحله آخر خشک کردن خودرو اشاره کرد. البته در زمان شستن خودرو باید به موارد متعددی توجه داشته باشید که یکی از مهمترین آنها نشستن ماشین زیر نور مستقیم آفتاب می‌باشد؛ چرا که این کار سبب ایجاد لکه بر روی خودرو خواهد شد.

برند نانوسان محصولات مختلفی را جهت تمیز کردن خودرو به بازار عرضه کرده است که تمامی این موارد از کیفیت بالایی برخوردار هستند. به عنوان مثال برخی از محصولات برند نانوسان عبارتند از چربی زدا و موتور شوی نانوسان، واکس داشبورد و واکس لاستیک اشاره کرد(حذف). تمامی این موارد از قدرت پاک کنندگی بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل نیز محبوبیت بالایی دارند.

شوینده‌ای که از آن برای تمیز کردن خودرو استفاده می‌کنید، پیش از هر چیز باید سازگاری لازم را(حذف) برای استفاده بر روی خودرو را داشته باشد و هیچ آسیبی را به خودرو وارد نکند. علاوه بر این شوینده باید به قدری قوی باشد که نیازی به ساییدگی و فشار جهت پاک کردن آلودگی نباشد. علاوه بر این موارد، مواد شوینده نباید خطری را برای سلامت انسان و محیط زیست به همراه داشته باشند.

                                                                                             واحد تحقیق و توسعه: فروشگاه سان سلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *