0
0
جمع کل: تومان

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هزینه ارسال برای سفارش‌های بیش از 680 هزار تومان رایگان می‌باشد
  • ارسال فوری در شهرهای تهران و مشهد
   هزینه ارسال برای سفارش‌های بیش از    680 هزار تومان رایگان می‌باشد
  • ارسال فوری در شهرهای تهران و مشهد
  •  

معرفی بهترین محصولات نانوسان برای شستشو ماشین

محصولات نانوسان برای شستشو ماشین

با دوستان خود به اشتراک بگذارید!

همانطور که بانوان در تمیز کردن خانه حساسیت‌های خاصی به خرج می‌دهند، آقایان نیز علاقه دارند که ماشین را خودشان و با استفاده از مواد خانگی یا شیمیایی مختلف، تمیز کنند اما ممکن است به خاطر بی کیفیت و نامناسب بودن برخی از این ترکیبات، در رنگ بدنه، کاپوت و دیگر قسمت‌های ماشین تغییر رنگ، کدری و مات شدن ایجاد شود. از طرف دیگر، برخی مواد قدرت پاک کنندگی بالایی ندارند و به خوبی نمی‌توانند لکه‌ها و کثیفی‌ها را از بین ببرند. در نتیجه شما باید از محصولاتی استفاده کنید که علاوه بر با کیفیت بودن و داشتن قدرت پاک کنندگی بالا، آسیبی به ظاهر ماشین وارد نکنند و بتوانند در کمترین زمان، بهترین نتیجه را برجای بگذارند. توصیه ما، استفاده از محصولات نانوسان برای شستشو ماشین است که با تکنولوژی روز دنیا تهیه شده‌اند و دارای مزایای بسیاری هستند. شما می‌توانید برای خرید محصولات نانوسان اورجینال به سایت فروشگاه سان سلام مراجعه کنید.

فهرست مطالب

مزایای استفاده از محصولات نانوسان

مهم‌ترین مزیت استفاده از محصولات نانوسان، کیفیت بالای آن‌هاست که در اولین استفاده مشتری به طور کامل متوجه این موضوع می‌شود. چراکه هم نوع بسته بندی و هم قدرت پاک کنندگی محصولات، متفاوت‌تر از سایر کالای تقلبی هستند. مواد و ترکیباتی که در داخل این لکه‌برها و پاک کننده‌ها مورد استفاده قرار گرفته‌اند، بسیار پر قدرت و در عین حال بی خطر هستند و می‌توانند بدون ایجاد آسیب، هر نوع آلودگی را پاک کنند.
عرضه محصولات نانوسان برای شستشو ماشین در فروشگاه سان سلام هم به صورت تکی و هم به صورت پک‌های کاربردی و متنوع انجام می‌گیرد تا شما بتوانید با توجه به نیاز خود، اقدام به خرید کنید. به طور کلی، این کالاها در مقایسه با دیگر محصولات تقلبی و بی کیفیت موجود در بازار که می‌توانند باعث ایجاد آسیب در ظاهر ماشین شوند، از قیمت فوق العاده مناسبی برخوردار هستند.
همچنین استفاده از محصولات نانوسان برای شستشو ماشین بسیار آسان است و شما می‌توانید فقط با خواندن اطلاعات نوشته شده بر روی بسته بندی محصولات، سطوح داخلی ماشین، رودری و سقف، کنسول‌ها و صندلی‌ها، کفپوش‌ها و بدنه خارجی ماشین را به راحتی تمیز کنید. دیگر ویژگی‌های خوب، می‌توان به ارائه بهترین خدمات پس از فروش اشاره کرد که در صورت خرید محصولات از فروشگاه سان سلام، دریافت خواهید کرد. 

معرفی محصولات نانوسان برای شستشو ماشین

محصولات با کیفیت نظافت و نگهداری خودرو ماشین در زمینه تمیز کردن اصولی خودرو، بسیار کاربردی هستند و کار شما را از خرید انواع و اقسام پاک کننده‌ها و لکه‌برها، راحت می‌کنند. با ما همراه باشید تا بیشتر با این محصولات آشنا شوید.

۱-مایع شیشه شوی خودرو نانوسان

به جرعت می‌توان گفت یکی از پرفروش‌ترین محصولات نانوسان برای شستشو ماشین، مایع شیشه شوی خودرو نانوسان است که با مزایای فوق العاده‌ای که دارد، به خوبی توانسته توجه صاحبان ماشین را به خود جلب کند. چراکه مهم‌ترین چیز برای یک راننده، داشتن دید واضح هنگام رانندگی است که اگر دچار اختلال شود، ممکن است تصادفات شدید رخ دهد. این لکه بر و چربی زدای قوی قادر است هرگونه آلودگی و لکه‌ای را از جمله دوده، چربی و فضولات، پرندگان از روی شیشه‌ها پاک کند و دید راننده را بهتر و شفاف‌تر سازد.

 این محصول با کیفیت که توانسته تمامی مراحل و تست‌های  کنترل کیفی را با موفقیت پشت سر بگذارد، دارای حجم زیاد و قیمت مناسبی است و از آنجایی که بسیار غلیظ است و قدرت تمیزکنندگی بالایی دارد، در هر بار استفاده مقدار کمی از آن، مشکل شما را حل خواهد کرد. شما می‌توانید این شوینده که یکی از پرفروش‌ترین محصولات نانوسان برای شستشو ماشین است را در روزهای سرد سال حتی در دماهای منفی ۲۰ درجه هم استفاده کنید چراکه از خاصیت ضد انجماد برخوردار است و مانع از ترکیدگی مخزن شیشه شوی و لوله‌های انتقال مایع می‌شود.

 از همین رو، از خرید ضد یخ نیز بی نیاز خواهید شد. همچنین فاقد بو، خواص اکسید کنندگی، خود اشتعالی و آتش گیری است و ترکیبات مضر و خطرناک ندارد و نه به سلامت انسان و نه به جلای شیشه‌های ماشین آسیب نمی‌ساند. از دیگر ویژگی‌های مثبت این شیشه شوی، روان‌تر شدن عملکرد برف پاک کن‌هاست که در اولین استفاده متوجه آن خواهید شد. 

۲-موتور شوی و چربی زدا نانوسان

چربی زدا و موتورشوی یکی از پرکاربردترین و بهترین محصولات نانوسان برای شستشو ماشین است که با تکنولوژی نانو طراحی شده و فاقد ترکیبات مضر نظیر فرمالین است، از همین رو هم دوستدار محیط زیست است و هم آسیبی به سلامت پوست و ریه انسان‌ها وارد نمی‌کند. همچنین خاصیت خود اشتعالی و آتش گیری ندارد. 

شما می‌توانید با استفاده از این محصول، در کمترین زمان، انواع چربی‌ها و آلودگی‌ها را به طور کامل و موثر پاک کنید. بدون اینکه نیازی به فشار و سایش باشد. درواقع همین قدرت تاثیرگذاری زیاد باعث محبوبیت زیاد این چربی زدا شده است. البته چربی زدا و موتور شوی نانوسان که یکی از بهترین محصولات نانوسان برای شستشو ماشین است، علاوه بر اینکه برای تمیز کردن موتور خودرو به کار می‌رود، برای پاک کردن چربی‌های سرسخت از روی سطوحی نظیر فیلتر هود و بخش چدنی گاز و جاهایی که دسترسی به آن‌ها دشوار است، هم کاربرد دارد.

 قبل از استفاده از این موتورشوی به عنوان یکی از قوی‌ترین محصولات نانوسان برای شستشو ماشین، سطح مورد نظرتان را با فشار باد یا آب تمیز کنید تا گرد و خاک و ذرات بزرگ از بین بروند. سپس محلول را اسپری کنید و بعد از گذشت ۵ دقیقه، با فشار زیاد آب، سطح را از آلودگی‌ها پاک کنید. شایان ذکر است که استفاده از آب گرم، تاثیر بهتری خواهد داشت. 

در صورتی که دیدید لکه‌ها از بین نمی‌روند، می‌توانید از دستمال یا اسفنج موجود در داخل بسته بندی هم کمک بگیرید. بهتر است هنگام استفاده از این محصول، دستکش بپوشید. همچنین به یاد داشته باشید که چربی زدای نانوسان به اندازه کافی قوی است و نیازی به ترکیب کردن آن با دیگر محصولات لکه بر و شوینده نیست.

۳- واکس و محافظ لاستیک خودرو ماشین

یکی از پرکاربردترین محصولات نانوسان برای شستشو ماشین، واکس و محافظ لاستیک است که می‌تواند تمامی ذرات گرد و خاک و آلوده کننده معلق در هوا و انواع چربی‌ها که یکی از عوامل تخریب ماشین هستند را به طور کامل و موثر از روی لاستیک خودرو پاک کند. این محصول برای لاستیک انواع خودروهای سنگین، سبک و موتورسیکلت کاربرد دارد.

 قبل از استفاده، اول لاستیک را به طور کامل بشویید تا گل و لای اضافی، چربی‌ها و گرد و خاک از سطح لاستیک پاک شوند. سپس مقدار معینی از واکس را که حالت مایع غلیظ دارد، بر روی ابر بریزید و روی لاستیک بکشید. در پایان برای اثر بخشی بهتر، صبر کنید تا محلول به طور کامل خشک شود. با توجه به قدرت پاک کنندگی بالای این محصول، در هر بار استفاده با مقدار بسیار کمی هم می‌توان به نتیجه مطلوبی دست یافت.

 بعد از اتمام کار، مشاهده خواهید کرد که همه‌ی کثیفی‌ها از بین رفته‌اند و لاستیک‌ها مثل روز اول، دیده می‌شوند. از همین رو، خرید واکس و محافظ لاستیک خودرو نانوسان، ۳۰۰ میلی لیتری با توجه به قیمت مناسبی که دارد، بسیار مقرون به صرفه است. با توجه به اینکه این واکس لاستیک که یکی از بهترین محصولات نانوسان برای شستشو ماشین است، با کمک تکنولوژی نانو ساخته شده ، ترکیبات مضر و خطرناک ندارد و باعث حساسیت‌های پوستی و یا ریوی نمی‌شود. همچنین به محیط زیست هم آسیب نمی‌زند و برخلاف دیگر محلول‌ها، باعث مسمومیت آب‌ها نمی‌شود. این محصول فوق العاده، فاقد بو، آتش گیری، خود اشتعالی و خواص اکسید کنندگی است.

۴- سوپر شامپو/ شامپو خودرو نانوسان

همه‌ی ما اسم شامپو خودرو را شنیده‌ایم که در برندها و ترکیبات متنوع در بازار عرضه می‌شود اما نمی‌توان به همه‌ی آن‌ها اطمینان کرد چراکه ممکن است باعث تغییر رنگ و جلای ماشین شود. از همه مهم‌تر، این محصول باید قدرت چربی زدای بالایی داشته باشد تا هر دفعه نیازی به صرف زمان زیاد برای تمیز کردن ماشین نباشد.

 یکی از بهترین محصولات نانوسان برای شستشو ماشین، همین سوپر شامپو خودرو نانوسان است که بیشتر با اسم شامپوی خودرو شناخته شده است. اگر به دنبال شوینده‌ای هستید که بتواند انواع کثیفی‌ها و آلودگی‌ها را از بدنه خودرو پاک کند، قطعا بهترین گزینه، سوپر شامپوی نانوسان خواهد بود. چراکه می‌تواند در کمترین زمان و با صرف کمترین انرژی، بهترین نتیجه را حاصل کند.

درنتیجه با خرید این شامپو، دیگر نیازی نخواهد بود که چندین شوینده ناشناخته را با هم ترکیب کرده و به جان ماشین بیفتید. البته در عین اینکه بسیار پرقدرت است، هیچ گونه صدمه‌ای به رنگ خودرو وارد نمی‌کند. سوپر شامپوی نانوسان که به عنوان یکی از محبوب‌ترین محصولات نانوسان برای شستشو ماشین است، قیمت بسیار مناسبی دارد و با یکبار خرید، متوجه خواهید شد که چقدر محصول ارزشمند و پرمصرفی است.

برای استفاده کافی است مایع غلیظ درون بطری را که تقریبا به رنگ سبز فسفری است، با ۴۰ تا ۶۰ لیتر آب ترکیب کرده و تمیزکاری خود را شروع کنید. سپس با کمک فشار قوی آب، تمام آلودگی‌ها را از سطح ماشین پاک کنید. شما می‌توانید بدون نگرانی از بروز حساسیت‌های پوستی و ریوی، از این محصول استفاده کنید.

۵- واکس داشبورد خودرو نانوسان

از دیگر محصولات کاربردی نانوسان که برای نظافت و شستشوی ماشین مورد استفاده قرار می‌گیرد، واکس داشبورد است که بر پایه تکنولوژی نانو ساخته شده است. مهم‌ترین هدف ساخت محصولات نانو این است که احتمال بروز هرگونه آسیب چه در موجود زنده و چه در اجسام بی جان را بسیار کاهش داد و به صفر رساند.

درنتیجه بدون نگرانی می‌توانید از محصولات نانوسان برای شستشو ماشین استفاده کنید چون نه برای سلامت انسان مضر هستند و نه باعث ایجاد آسیب در سطوح ظاهری ماشین می‌شود. این واکس، یک تمیزکننده عالی برای داشبورد، کنسول، فرمان، بغل درها، قسمت‌های پلاستیکی و چرمی داخل ماشین است که برخلاف دیگر محصولات، بوی بدی ندارد، بلکه با رایحه‌های متنوع و مطلوبی از جمله ناتیکا وویاگ، لجند و کاپیتان بلک عرضه و تولید می‌شود.

 قبل از استفاده، حتما سطوح مورد نظرتان را از هرگونه گرد و غبار و کثیفی پاک کنید. بعد از اینکه بطری را به خوبی تکان دادید، روی یک تکه ابر یا پدی که در داخل بسته بندی است، بریزید و روی سطوح بکشید تا محصول به خوبی پخش شود و آلودگی‌ها را از بین ببرد.

۶- شامپو بدون آب خودرو

یکی از معضلاتی که رانندگان با آن مواجه هستند، کثیف شدن بدنه ماشین در حین مسافرت به خاطر گذر از مسیرهای کثیف و پر از گل و لای است. بدیهی است که در این شرایط نمی‌توان خودرو را به کمک آب شست چون هم به زمان زیادی نیاز دارد و هم اینکه ممکن است شریط به گونه‌ای باشد که پیدا کردن آب برای آشامیدن سخت باشد، چه برسد برای تمیز کردن ماشین.

در چنین شرایطی، بهترین گزینه، شامپو بدون آب خودرو است که یکی از پرمصرف‌ترین محصولات نانوسان برای شستشو ماشین به شمار می‌آید. برای استفاده از این محصول نیازی به آب و یا هرگونه مواد شوینده دیگر نیست و شما می‌توانید به کمک یک دستمال، هر جایی از خودرو را در کمترین زمان تمیز کنید. علاوه بر اینکه از قدرت پاک کنندگی بالایی برخوردار است، خواص براق کنندگی و ضد گرد و غبار هم دارد که باعث متمایز شدن این شامپوی واترلس نسبت به دیگر شوینده‌های موجود در بازار می‌شود.

البته ناگفته نماند که در ساخته شدن محصولات واترلس، باید دقت بیشتری شود تا PH محصول به رنگ و کیفیت بدنه خودرو آسیب وارد نکند که تقریبا دیگر شرکت‌ها به این نکته خیلی توجه نمی‌کنند اما مهم‌ترین شعار محصولات نانوسان برای شستشو ماشین، با کیفیت و قدرتمند بودن است که توانسته به خوبی در آن موفق شود. از آنجایی که در فرمولاسیون این شامپو، فرمالین و ترکیبات مضر به کار نرفته، باعث حساسیت‌های دستگاه تنفسی و یا پوست نمی‌شود.

 جمع بندی

 
هدف شرکت سان سلام از تولید و عرضه محصولات نانوسان برای شستشو ماشین، این بوده که مشتریان بتوانند خودروهای خود را در سخت‌ترین شرایط هم، با صرف کمترین هزینه و انرژی در کوتاه‌ترین زمان، از هرگونه آلودگی تمیز کنند که از قضا توانسته در این زمینه بسیار موفق عمل نماید. کیفیت بالا و قدرت پاک کنندگی بالا دو فاکتور مهمی است که باعث محبوبیت روز افزون این محصولات شده است.

 شما می‌توانید این شوینده‌ها و پاک کننده‌ها را از فروشگاه‌های سراسر کشور تهیه کنید اما به خاطر کلاه برداری‌های افراد سودجو که امروزه هم بسیار زیاد شده است، بهتر است از خود سایت سان سلام اقدام به خرید محصولات نانوسان برای شستشو ماشین کنید تا از اصل بودن محصولات اطمینان داشته باشید. در این صورت دیگر نیازی هم نخواهد بود که نگران تغییر رنگ و صدمه دیدن ماشین باشید. 

                                                                                             واحد تحقیق و توسعه: فروشگاه سان سلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *